måndag 12 maj 2014

Lite jobb Fotning Häromdagen vid Havet..




Häromdagen fotade jag lite nyheter till Butiken , vi har fått sååå mycket fint nu...En jätte mysig & fin dag tillbringades med ett litet nytt ansikte för Villa Berga , Fina Joanna Åberg som modell, så underbart fin att jobba med och så fin på bild..Tack Joanna <3




Klänning i från Design Werket..




Hårband i från Zetterberg couture , få ex i butiken & webshop, även tröjan med fjäril också Design Werket finns i butiken..

 SÅ snygg scarfs med tigrar... Även dem svarta harems byxorna finns i butiken & snart i webshopen..



 Vita Jeans i från I Dig Denim, så snygga och klart dem bästa jeansen jag har haft själv..Få storlekar kvar .. Våran storsäljare..

Poncho Design Werket & byxor i märket circel Of Trust.

 Jätte Fin blus i från Lilly Of Sweden..


Denna underbara ponchon i skiraste vitt & paljetter kommer i från by Carima.. Helt magisk tycker jag..
 Här i svart, och så snygg till Frances pantsen i från I Dig Denim..

 skulls fjärilsvingad top i från By Carima finns i butiken ..
 Strand chicast blir du med denna snygging , också i märket By Carima

Massor av stråhattar & stråväskor finns även nu i Butiken, något jag inte klarar mig utan... <3Tunika klänning i härligt mönster också i från märket By Carima, så snyggt till ett par vita jeans..


I Dig Denim







































Jeansen I Light Blue tvätten Också I Dig Denim.. <3  & Singlet Linne i Från I Dig Denim .


I veckan kommer alla nyheter upp på Www.butikvillaberga.com
Tack fina Joanna Åberg som Modell
& Studio Kalufs / Henrik Art Deson  Original Minerals för styling & produkter..
Foto: jag Therese Art Deson

Nu blev det 2 inlägg denna kväll, men kunde inte riktigt hålla mig, så kul att vara tillbaks igen..

Ha en riktigt fin kväll & ta hand om er ... Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar