måndag 12 maj 2014

Här igen !

Ja det var ju ett tag sedan , och som ni vet har vi flyttat och renoverat, & Nu driver Butik villa Berga , en livsstils butik med webshop titta gärna in på www.butikvillaberga.com .

Så det finns alltid massor  att göra.. :) .. Så bloggen har lite blivit bortglömd, men blev såå sugen , när jag tittade in för se lite tillbaks i tiden..<3

 Här kommer lite bilder i från vårat nya hus .
Stoor kram i från mig ...

 Köket..
Armbandet till höger är i från lily and rose och finns i butiken och webshopen, det första har jag gjort till Liv..

Älskade Barn...kan aldrig få nog av att fotografera dem... <3 Olle är nu redan 2 år & Livet är 4 ra , tiden går alldeles för fort tycker jag...
Badrummet ..
 Hallen ..& Livs gamla converse i vintage stil... och så har vi Henkes pippi skor :)
Dessa fina
lemonade flaskor har jag sparat som vaser , så fina tycker jag, lemonaden kommer i från Butik Villa Berga..

 Hos oss är det alltid lite cirkus hemma , denna är så charmig tycker jag...
Underbara träskylten Family finns i webshopen & i butiken..

 Stilleben en gammal röd bil.. <3


Ala kitchen Table , äntligen gjorde vi oss ett långbord..så nu kan vi ha kalas jämnt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar