torsdag 19 april 2012

Flickrum

Livs baby mobil
Snart är det dags att göra om  Livs rum, till ett flickrum. Känns lite vemodigt men att lämna baby gullet, men jag har ju lille Olle kvar att njuta av lite till.<3. Så sälja hennes spjälsäng, och in med växasängen när den är målad och klar, ett kul vår och sommar projekt . En vimpel skall göras till henne i vitt med hennes namn på..Ett fint litet bord och ett par stolar. En klädstång som jag kan ha hennes kläder på, allt i från utklädningskläder till morgondagens kläder, hm undrar vad jag kan hitta en sådan i minatyr storlek. lägger in en bild på hennes babymobil som vi får hitta på ngt.annat med. Eller så behåller jag den i hennes rum ett litet tag till..Nu ska jag mysa kväll med mina  godingar till barn. Ha en go kväll och glöm inte att krama varandra.<3 Kram Therese






Här kommer en beskrivning på Livs baby mobil,

.  Smal ståltråd

. Fina band

. Personliga små saker att hänga på de fina banden..

. Klädnypor, tycker det är ganska fint att blanda stora och små ,gärna med lite färg på också..

. Bokstäverna till Liv har jag gjort i papp och klippt ut tyg och limmat på

Lycka till..<3





Livs första body, som jag har lagt i gips..<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar