tisdag 24 februari 2015

Hej Fina ! Vi har verkligen fullt upp nu, hur hinner man allt man bara vill ...

Idag har jag varit och opererat mina besvärliga åderbrock som jag haft , så nu lite lugnare denna vecka.
Save the Dates förbereds och förhoppningsvis färdiga innan denna veckas slut .. Har fått tag i sånt fint papper ,så längtar efter att knepa och knåpa med detta ..

Just Nu gör jag lite fotojobb för La Belle & Karlsson .

Jätte kul verkligen , gå gärna in och kika på deras webshop www.labelle-karlsson.se , så mycket fint verkligen ..

Där vi kan se min fina syster som modell nu ..

Så det händer roliga våriga grejer just nu ..


Kolla denna vrålsnygga kappa i från J Lindeberg i beige , Finns även i svart också , så attans snygg ...

Filthatt i från Dry Lake ,
Byxor mos mosh & stickat Hunky Dory , allt sprillans nytt nu till våren ...

Och så klart Bootsen Prime Boots .








Min Absoluta favorit är capen i från Ester Eleonora med körbärsblomm tror jag det är, helt magiska färger i alla fall..

Ett sånt där plagg som man wear all the time ;)

Linne i från Hunky Dory & byxor Mos mosh

Mina skor i från Ash ... ;)

















Hår & Makeup i från @henkeartdeson / Salong Studio
Henrik Artdeson 
Kalufs i Stenungsund

Produkter i från : Kevin Murphy



































Ska man på fest ska man såklart välja denna ursnygga klänning i från Whyred ... 

Whyred 















 Modell :Carolina Berntsdotter 





 Nu ska jag ligga högt fotläge och vila , Ha en go kväll Natti Natten i från Moi.





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar