söndag 11 januari 2015

Lugnet efter Egon



10 januari kom Egon på besök ´

Orkanstyrka 

vilka krafter... Lite läskigt tycker jag om man får säga ...

hela natten trodde jag huset skulle falla ner i tusen bitar på marken.. 

Så lite trötta ögon idag..

Vi har städat upp på tomten .. Efter lösa föremål här och där ..








Sen har vi bara bakat , lekt , busat & mysat , tog lite kort på barnens rum på det som leks med här hemma nu för tillfället ...
dessa godingar sony Angels i Livs rum har flyttat in i våran träsockerlåda som blev en teater i miniatyr.  







Finaste pysslet tycker jag och Liv är i från Mon Petite Art , älvor som du dekorerar själv med färg , klistermärken och papper..







När man beställer en Sony Angel , vet man aldrig vilken man får , utan den väljer sin ägare , och bringar dig tur , e inte det lite fint ...








Lite Sony Angels i Lunby Dockhus ...







Vackraste Hemliga Trädgårds boken .. Med finaste bilderna av vackraste blommor och djur ..

Väntas på att färgläggas...








Liv mitt i prick 





Olles skrivbord är i lite kaos , men grejer som vi tycker om ....

Så som  Pappteatern i från Mon Petite Art såklrt.. man kan byta kulisser i ridån..  så himla fin .
Bensinmackar med dinosar . Pinoccio dockan e bra som att hänga lite förvaring på , kamera i från Numero 74 , Olle smycken av Mamma ..








Magiska Nätter ... i Ända ...









Olle och riddarborgen , med Riddare, drakar & älvor ... Och dess äventyrliga värld..  Säger jag Tack för en fin lugn dag med mina bästa...
Ta hand om er i stormarna´  Kramar i från mig...,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar