lördag 29 december 2012

inspiration nyår


Fryst champagne doppade i silverskedar
Snart är det nytt år igen,
det går så fort nu tycker jag, och det händer så mycket i våra liv..  Detta året kommer att bli ett händelserikt år med jobb, karriär :) barnen som börjar på ny förskola , även för minstingen som ska skolas in, kommer att bli svårt som vanligt... Han är ju mammas kelgris..:)
och så klart fortsättning av renovering av vårat hus,
 har kommit en bra bit på väg..
så roligt att se det färdiga resultatet.
Planer smids inför bröllopet..
Ja det kommer att bli spännande år tror jag.



På nyår , kommer vi att fira hemma i år med min syster och hennes familj, så mycket meny tankar nu..
Nu ska jag ställa tillbaka barnens lek hurts som jag målade för en timme sen , med alla dess leksaker..

Sleep well..
possen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar