tisdag 1 maj 2012

Familje dag

favorit jeansen dundop.
Hej solstrålar..<3 I dag har det varit så perfekt som det kan bli, steg upp och fixade morgon bestyren , och hoppade i mina favvo jeans, i märket dundop, har gått sönder lite väl mycket nu efter min slitage, men kan inte leva utan dem. Ska laga dem lite snart med ngt ,snyggt, ska bara fundera ut vad. sen åkte jag o shoppade lite pyssel och matrial till mej till mina projekt..ska bli så kul. Sen åkte hela familjen ner till torget och tog en stor glass på bryggan och tittade på vårskor till Olle, blir såklart ett par converse i blått, fanns tyvärr inte hans storlek bara,så vi hämtar dem först på Torsdag. Sen fick mamma jag och pappa H , handlat lite jeans och bas plagg, jag köpte ett par Replay i ljustvätt, hoppas jag gillar dem ska mysa till dem lite bare. Sen har vi grillat såklart, fixat i trädgården,så härligt att vi alla har varit tillsammans, barnen har strålat, nu lite pyssel snart , håller på med ett armband , så ska försöka slutföra det i kväll.  Sen är det planering och packa i veckan för vi  åker till  Paris snart på kärleks semester jag och mannen med H, ..ska bliså härligt..Men är rädd att saknaden av barnen kommer var så stor såklrt.<3 Sätter ut en bonus bild på min sötnöt Olle. Stor Hjärte Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar